Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

EVLERE KURDELA İŞLERİ VERİLİR

İSTANBULUN NERESİNDE OLURSANIZ OLUN
ÇEŞİTLİ KURDELA İŞLERİ VERİLİR

KAPIDAN VERİP KAPIDAN ALIYORUZ

CİDDİ YAPMAK İSTEYENLER DİREK ARAYABİLİR

HAFTALIK BİN ADET YAPILMASI ZORUNLUDUR

İŞ BASİTDİR.

TEL: 0541 901 64 72

38 yorum:

  1. İyi günler beyoğlu/kasımpaşa da oturuyorum
    işi yapmada ciddiyim peki ödeme planı nasıl oluyor
    iletişim..
    alkis.emre@hotmail.com
    cevap verirseniz sevinirim....

    YanıtlaSil
  2. günün her saati online'ım

    YanıtlaSil
  3. astanbul tuzlada oturuyorum ve grubumla birlikte iş yapmak istiyoruz bilgi verirseniz sevinirim handan.oztin@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba bu iş için sizinle görusmek isterim telefon cevap vermiyor. i.akca@hotmail.com adresinden ulaşırsanız memnun olurum istersenin grup kurabilirim. iyi gunler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba; İstanbul Avrupa yakasında Hasköyde ikametgah ediyorum.Kurdela işinizden yararlanmak istiyorum.Haftalık 1000-2000 daha fazla iş yapabılırım.İrtibat için mail ile geri dönerseniz sevinirimn.İlginiz için şimdiden teşekkur ederım.
    mail.buselim83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar; evimde yakınlarıma sürekli takı, süsleme... işlerinde yardımcı oluyordum yaptığım işleri satın almak istiyenler de oldu ama ben bir yere bağlı olarak ciddi bir iş yapmak istiyorum maltepe/altıntepe de oturuyorum yardımcı olursanız sevinirim
    tel: 0 216 417 36 22
    mail: ruga_sertal@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. bende evde kurdela işi yapıyorum sizinle çalışmak isterim irtibat için mail gönderirseniz sevinirim
    boncukgulsen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. Aynı apartmanda oturan 3 arkadaşız. Bu tür iş yapmak istiyoruz.(ayrıca annem de istiyor) Aradım ama numara değişmiş sanırım. Bana da e-mail adresimden ulaşırsanız sevinirim. ahsen_daisy_1995@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. mrb. kurdele işi yapmak istiyorum bilgilendirrseniz sevinirim haftalık 1000 adet ve n kadar oldugunuda mail atarsanız sevirim davasosman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. slm haftalık 1000 adet kurdela işi yapabilirim. 05459076567 taşdelen/çekmeköy istanbulda otoruyorum.numarayı aradım fakat kapalı

    YanıtlaSil
  11. merhaba telefon numarası vermişsiniz ulaşılmıyor black.fiis@hotmail.com adresinden bana ulaşırmısınız lütfen

    YanıtlaSil
  12. deneyim gerekiyormu acaba . nedimemuammer@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. Meraba telefon numarasından ulaşamıyorum size evimde kurdale işi yapabilirim.İstanbul avrupa yakasında oturuyorum.bu numaradan beni bilgilendirirseniz sevinirim. (2841131)Acil
    Teşekürler

    YanıtlaSil
  14. merhabalar,
    kadıköyde ikamet ediyoruz, kızımla kurdale işi yapmak istiyoruz. iletişime geçerseniz sevinirim.

    sultann91@gmail.com

    YanıtlaSil
  15. Ben İstanbul sancaktepede oturuyorum. Öğrenciyim ve işe çok ihtiyacım var. Lütfen bana ulaşın. 0535-566-60-32

    YanıtlaSil
  16. 5 kişilik bir grubuz kurdale işi yaparız.lütfen ulaşın.. sbnmkbraa@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. slm, istanbul güngörende oturuyorum telefonunuza ulaşılamıyor kurdela işi yapmak istiyorum 05369329006 telefondan bana ulaşabilirseniz sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. merhaba işin tam olarak ne olduğunu oğrenebılırmiyim büyük bir ekiple bu işi yapabilirim lutfen bana ulaşın gulay_demirayna@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. mrh kocaeli gebze grubumuz mevcuttur bütün işleri itinayla yaparız geri dönerseniz seviniriz htcsydnyldrm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. merhaba istanbul anadolu yakasında ikamet etmekteyim evde kurdele işi yapmak istiyorum haftada 1000 tane çıkarabilirim.yalnız işin nasıl olduğu hakkında bilgilendirirseniz sevinirim.
    sevecen_nk@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz

    YanıtlaSil
  21. Merhaba ben gaziosmanpaşada oturmaktayım .
    Evde yapabiliceğim böyle işler arıyorum .
    Telefon değişmiş sanırım aradım ama ulaşamadım .
    Bana ulaşırsanız sevinirim iletişm adresim .
    sevimlibebek_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. merhaba istanbul ataşehirde oturyorum 10 kişilik bir ekibim var bu ve benzeri işleri yapabiliriz ilgilenirseniz sevinirim aykonca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. Beylikdüzündeyim
    beraz11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. kocaelide oturuyorum .gerekirse grup kurabilirim çalışmak ve bir işe yaramak istiyorum...bu ve buna benzer işlerin kolaylıkla üstesinde gelirim 2 yıl mefruşat kursuna gittim.elim seri ve temizdir.2.5 yaşında kızım var evimde iş yapmak istiyorum.tugba_karayel85@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR

    0531 339 71 44

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim bu isleri yapan atolyemiz var.
      Deneyimli ekibimizle yapabiliriz.
      0212 231 6663
      Aysen Aksoy

      Sil
  26. sema hanım lütfen bana ulaşabilirmisinz aradım fakat açmadınız.05394831593

    YanıtlaSil
  27. gebzede oturuyorum evde gurubumla haftada istediginiz kadar yaparız 05444717944 ararsanız seviniriz

    YanıtlaSil
  28. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim bu isleri yapan atolyemiz var.
      Deneyimli ekibimizle yapabiliriz.
      0212 231 6663
      Aysen Aksoy

      Sil
  29. Sayın blog kullanıcısı sitenizdeki paylaşımlarınız çok begendik Ofis ekibi olarak başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  30. MERHABALAR BİZ YAKLAŞIK 7 ARKADAŞIZ VE HAYIR KURUMU İÇİN PARA BİRİKTİRİYORUZ EKSTARA EVDE İŞ YAPMAK İSİTYORUZ BİZ ANADOLU YAKASI PENDİKDE OTURUYORUZ. EĞER BU TARAFA VERMEYİ DÜŞÜNÜRSENİZ
    tulaydemir@kutupltd.com.tr bilgi vermeniz rica olunur. saygılarımla sahra

    YanıtlaSil
  31. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  32. Merhaba İstanbul Anadolu Yakası-Maltepe'de oturuyorum.1 sene kurdele işi yaptım benimle birllikte çalışabilecek arkadaşlarım da var.habeyt@hotmail.com yada 5353953989 nolu telefondan irtibata geçerseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  33. merhaba, Ben İstanbul Avrupa yakasında oturuyorum. Bu işi yapmak istiyorum numaram 0534 518 12 24 bilgilendiriniz .. bu işi İstiyorum

    YanıtlaSil
  34. istanbul Güngörende Oturuyorum. Evimde Saten Kurdeladan Gül Ve Fiyonk işi Yapıyorum. Yakma Ve Kesim Makinam Bulunmaktadır. Haftalık Veya 15 Günde Bir Ödeme Yapacak Ve Sürekli iş Verebilecek Olan Kişiler Aşağıdaki Numaradan Bana Ulaşabilirler

    Haftalık 20.000 Adet Gül 10.000 Adette Fiyonk Yapabilirim.

    0532 308 38 36

    YanıtlaSil
  35. SLM BEN BEYKOZDA OTURUYORUM EVİMDE KURDELA İŞİNİZDEN YAPMAK İSTİYORUM İLGİLENİRSENİZ SEVİNİRİM mimoza_3484@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. Ben Iowa City, ABD'de bulunan Iowa Lutheran Hastanesi'nden bir temsilciyim, hastanede yönetimin internette nasıl çalıştığını ve bu yıl insan organlarını alıp satması için tekrar başladığımızı ilan etme fırsatını verdim. Böbrek, Bu teklifle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki e-postadan bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin: Bağışçılarımızı iyi bir miktarda parayla ödüllendiriyoruz ve Organlarda uzmanız Cerrahide ve donör olarak risk yok o.
    Ve bu bizim e-postamız:
    iowalutheranhospital@gmail.com
    Ayrıca whatsapp +1 929 281 1248 numaralı telefondan bizi arayabilir veya bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    YanıtlaSil