Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

evlere iş verilir

Türkiye genelinde evlere iş verilir depozitosuz ve peşindir sınırlı sayıda eleman alınacaktır tane başı ücret veriyoruz irtibat tel 0541 956 52 25

46 yorum:

  1. slm ev hanımıyım bende iş yapmak istiyrum elim hızlıdır ist beykozda oturuyorum ekleyin grşlim msn papatya_3484@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm ben mersinde oturuyorum ev hanımıyım bende iş yapmak istiyorum elimden her iş gelir ekleyin görüşelim ahuzarr_33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. mrh kocaeli gebze evde iş yapmak istiyoruz htcsydnyldrm@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. merhaba istanbul anadolu yakasında ikamet etmekteyim kurdele işi nikah şekeri ve mandal montajı gibi işleri evimde yapmak istiyorum ilgilenenler sevecen_nk@hotmail.com adresinden bana ulaşabilir.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,İzmir'de yaşıyorum.Emekli öğretmenim.En az 20 kişiyi düzenli olarak toplayıp,çalışabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 tl motif yapmak isterseniz, 10günde 100gr bitirebilir misiniz bilgi için mail atn ip ücretiniz verilir kargo siz eait‏‏

      dantell_2012@hotmail.com

      Sil
  6. istanbul sefaköyde oturuyorum dantel pike takımı örüyorum ilgilenenler yorum yapsın

    YanıtlaSil
  7. merhabalar ben refika izmir karşıyakada oturuyorum ev hanımıyım dantel pike takımları yatak örtüleri havlu kenarları masa örtüleri kısaca çeyize ait herşey yapabilirim...
    refikasar1@hotmail.com gsm no:05458473946

    YanıtlaSil
  8. istanbul ataşehirde oturuyorum evde iş yapmak istiyorum 10 kişilik grubumvar ilgilenirseniz sevinirim aykonca@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba bende mersin anamurdan istediginiz kadar gurup ayarlayabilirim burda herkesin işa ihtiyacı var iş sorunu olan bir bölge ilgilenirseniz sevinirim bu_nehir_12@hotmail.com5445452944

    YanıtlaSil
  10. beylikdüzündeyim beraz11@hotmail.com

    YanıtlaSil
  11. işinizle ilgileniyorum 2 sene mefruşat kursuna gittim kurdale işi ve boncuk işinin her çeşidini bilirim.ayrıca el becerim oldukça iydir.elimden her iş gelir .kendime uygun iş arıyorum .05356315797

    YanıtlaSil
  12. beykoz-ist g.yildiz87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. işinizle ilgileniyorum. antalya da oturuyorum 3 yıldır mefruşat kursuna gidiyorum kurdale işi,brezilya nakışı ve boncuk işinin her çeşidini biliyorum.
    ruguni@mynet.com

    YanıtlaSil
  14. meraba been başakşehirde oturuyorum 50 kişilik ekibim var kurdele fiyonk paketleme işleri yaptırıyorum istenilen zamanda işleri teslim ediyorum sizinlede çalışmak istiyorum gerekirse işleri kendim alıp kendim teslim edebilirim sizinle görüşmek istiyorummmmmmmm kaannerdogan@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82

      Sil
    2. merhaba annemle elımız cok hızlıdır evımızde her turlu el işlerini çok hızlı yapabılırız ama sorun ucret ne kadar 0216 326 74 40

      Sil
    3. düşünürseniz ekip kurabilirim bedriakyildizoglu@hotmail.com konya/ereğli

      Sil
  15. merhaba fatih istanbulda oturuyorum ekibimle beraber çalışmak istıyorum en kısa zamanda görüşürsek sevınırım şimdiden teşekkur ederim..
    gulay_demirayna@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82

      Sil
  16. EVLERE KURDELADAN ÇİCEK ,GÜL YAPIMI İŞİ VERİLİR

    0531 339 71 44

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz gurub halinde calışıyoruz kurdela nakışları,ıgne oyası,makına nakışı,titanyum,ipek kosasından işlerinın egıtımını verıyoruz ogrencılerımıze ıs ımkanı saglamak ıstıyoruz fasl-ı gul dernegi fasliguldernegi7200@hotmai.com BATMAN

      Sil
    2. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82

      Sil
    3. merhaba annemle çok hızlı bir şekilde yaparız evden işler yaptık 0216 326 74 40

      Sil
  17. mrb antalyada ikamet ediyoruz 2 arkadasiz mandal boncuk taki vs. para kazanmak kendi ayagimizin uzerinde durmaya calisiyoruz. 0 542 818 22 25

    YanıtlaSil
  18. slm ben mahallelere ıs dagıtıyorun 15 e yakın gurubum war temız we zamnında teslım edıyorum ıslerı kendım alıpdagıtıp toplayıp teslım edıyorum ırtabata gecmek ıstersenız 0535 792 73 40

    YanıtlaSil
  19. merhabalar istanbul avrupa yakasındayım.yaklaşık 10 yıllık deneyimli ve oldukça kalabalık bir grubumuz var.ilgilenirseniz arayın görüşelim.mahiraydin36@hotmail.com

    YanıtlaSil
  20. istanbul avrupa yakasındayız.mutlaka arayın.iş yetiştirme sıkıntınızın biteceğini göreceksiniz tlf.05327075631mahir aydin

    YanıtlaSil
  21. merhaba elazığda tecrübeli guruba sahibim sizinle çalışmak isterim eyisa27@hotmail.com cevabınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  22. izmir de oturuyorum daha önce yapmadımm ama elim el işine yatkındır ilgilenirseniz heybet2135@hotmail.com teşekkürler

    YanıtlaSil
  23. merhaba ev hanımıyım el işlerine yatkınım mersinde ikametkah ediyorum evde sizinle çalışmak isterim.teşekkürler.leyla_gizem_1973@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Hüseyin Bey

      Ankara' da ikamet etmekteyim. Sizin çalışmak istediğin şehirlerin arasında Ankara var mıdır? Bilgi lütfen.

      skazanan1@gmail.com

      Sil
  25. merhaba

    Ankara da ikamet etmekteyim. Evde ben de iş yapım para kazanmak,eşime destek olmak ve kızımın ihtiyaçlarını karşılamak istiyorum. Lütfen yardımlarınızı bekliyorum.

    skazanan1@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. merhaba ben yalovada oturmaktayım evde yapabilceğim boncuk kurdela gibi işler istiyorum yardımcı olursanız sevinirim mail:angel_77_angel@hotmail.com

    YanıtlaSil
  27. Merhaba, Kocaeli-Darıca'da oturuyorum. Kurdele nakışı, örgü, dantel vb. biliyorum. Telefon numaram 05336165978. İrtibata geçerseniz sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. merhaba ben sabiha istanbul esenlerde oturuyorum etiket boncuk kurdale vs. iş arıyorum elim hızlıdır telefon no.05344557462

    YanıtlaSil
  29. bursada iş imkanı varsa çalışmak isterim seldaferah@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. antalya'da iş imkanı varsa çalışmak isterim . fatma.adnan.kaya@hotmail.com

    YanıtlaSil
  31. Sevcan
    Merhabalar.. Gerekli donanıma sahibim. Daha öncesinde katıldığım kurs belgelerim var.. (makine nakışı, takı tasarımı, ahşap boyama, mefruşat vb..) ELİM OLDUKÇA YATKINDIR..Bu iş hakkında detaylı bilgi almak ve akabinde yapmak istiyorum.. El becerime hızıma güvenirim.. Saygılar
    İLETİŞİM: sanatserserisi05@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. merhaba annemle evden işler yaptık her turlu kurdela boncuk dıkıs ne olursa yaparız cok hızlı elımız ıslerı gununde bazen gununden once de teslım edıyoruz edaaktepe@hotmail.com

    YanıtlaSil
  33. kocaeli gölcükte ikamet etmekteyim kurdela nakışı 2 sene iğne oyası 1 sene kursauna gittim elim yatkındır eşime ve evime katkıda bulunmak istiyorum melek_tarcan_ozturk@hotmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  34. istanbul Güngörende Oturuyorum. Evimde Saten Kurdeladan Gül Ve Fiyonk işi Yapıyorum. Yakma Ve Kesim Makinam Bulunmaktadır. Haftalık Veya 15 Günde Bir Ödeme Yapacak Ve Sürekli iş Verebilecek Olan Kişiler Aşağıdaki Numaradan Bana Ulaşabilirler

    Haftalık 20.000 Adet Gül 10.000 Adette Fiyonk Yapabilirim.

    0532 308 38 36

    YanıtlaSil
  35. Bende evde iş yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  36. Bende kurdele işi yapmak istiyorum. Daha önce Kurdele nakışı yaptim. Özenli ve zamanında yaparım.

    YanıtlaSil
  37. Merhaba, biz İstanbul Beykoz'da ikamet ediyoruz, evde paketleme işi yapmak istiyoruz, bize bu konuda yardımcı olur musunuz? Teşekkürler.

    YanıtlaSil