Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

EVLERE KURDELADAN ÇİCEK ,GÜL YAPIMI İŞİ VERİLİR

EVLERE KURDELADAN ÇİCEK ,GÜL YAPIMI İŞİ VERİLİR 0531 339 71 44

17 yorum:

  1. istanbul anadolu yakasında ıkamet edıyorum ulasım bılgılerım is.er.63@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaslar https://www.facebook.com/pages/Turkob%C4%B1r/498141173564806 tıklayın kazanın

      Sil
    2. Ben daha önceden gül yapıp para kazanmıştır tekrardan bu işi istiyorum kirikkalede oturuyorum

      Sil
  2. bende ek iş yapmak istiyorum yyagmur_27@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. İZMİR BORNOVA CIVARI VE MERKEZDE oturan bayan arkadaşlar bizimle çalışmak isterseniz bir ikametgah belgesi kimlik fotokopisıyle olcak ve 05546308112 den randevü alarak birebir görüşelim bornova.35.izmir@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Esenyurt kirac ta gurubumuz vardir sultancercioglu28@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. Bende bu isu yapmak istiyorum elim hizlidir istanbuk cekmekiyde ikamet etmekteyim

    YanıtlaSil
  6. Bende bu isu yapmak istiyorum elim hizlidir istanbuk cekmekiyde ikamet etmekteyim

    YanıtlaSil
  7. 15kişiyiz evde is yapmak istiyoruz istanbul basaksehir kaya sehir

    YanıtlaSil
  8. 15kişiyiz evde is yapmak istiyoruz istanbul basaksehir kaya sehir

    YanıtlaSil
  9. Başahşehir Güvercintepe de ikamet ediyoruz evde iş yapmak istiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  10. Bu işi yapmak istiyorum geri dönüş yaparsanız sevinirim.05345429799

    YanıtlaSil
  11. Bn daha önceden gül yapıp satmıştı deneyimim var

    YanıtlaSil

  12. Çorap fabrıkasına çok yaptımfiyonkişiçok ihtiyacım var iki çocuk okutuyorum hemde başka şehirde Telefon 05364458353

    YanıtlaSil
  13. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  14. Bende evde is yapmak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  15. Bende evde is yapmak istiyorum bana yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil