Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR

EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK


GSM: 0533 316 15 82

11 yorum:

  1. SLM BEN BEYKOZDA OTURUYORUM EVİMDE İŞİNİZDEN YAPMAK İSTİYORUM EKLEYİN BENİ GÖRÜŞELİM mimoza_3484@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. slm biz tuzlada oturuyoruz arkadaşlarla bir grup kurduk işinizden yapmak istiyoruz lütfen bize:zerrin.kose@hotmail.com dan cevap verebilirmisiniz bu işi çok istiyoruz lütfen bize işinizden gönderin

    YanıtlaSil
  3. evde iş yapmak istiyoruz 5 kişiyiz merveerkan_79@hotmail.com adresin ulasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  4. arkadaslar https://www.facebook.com/pages/Turkob%C4%B1r/498141173564806 tıklayın kazanın

    YanıtlaSil
  5. aydın didimde yaşıyorum bnde yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  6. aydın didimde yaşıyorum bnde yapmak istiyorum 5425385156

    YanıtlaSil
  7. istanbul cekmekoyde ikamet etmekteyim bende bu isi yapmak istiyorum acil donus yapin

    YanıtlaSil
  8. istanbul cekmekoyde ikamet etmekteyim bende bu isi yapmak istiyorum acil donus yapin

    YanıtlaSil
  9. Donus yapan yok nedense bende dudulluya yakinim

    YanıtlaSil
  10. Her türlü evde iş yaparım ne olur dönüş yapın izmitte oturuyorum

    YanıtlaSil
  11. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil