Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

Kurdele işi


Kurdela uzerıne boncuk dıkımı.

Perde borduru işi veriyoruz.
 Grup ve grup başlarına ıs verilir.
02642212973
evlereisverilir54@hotmail.com

Gülşen

10 yorum:

  1. merhaba ben bu işinize talibim çalışmalrınızı şartlarınız fiatı bilgilendiriseniz sevinirim mail:geceninmavisi_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. gerçekten dürüstçe bir iş teklifimi yoksa buda insani değer yargılarıyla oynayan sahtekarlık işimi görecelim eğer cevabınız gertçekten dürüstse sahtekarlık yoksa dönüş yaparsınız bilgi vrirsiniz mail:geceninmavisi_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ben işinize talimim bende evde iş yapmak istiyorum mail:pinar-hac-12@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. eger söyledikleriniz gerçekse bende çalışmak istiyorum sizile banada iş verin maksimus_51@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. bende sizinle çalışmak istiyorum dönerseniz sevinirim.elvan.canberk@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. meraba bende çalışmak isteri eyisa27@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilgilenırsenız görüşelim 0533 316 15 82

      Sil
  7. EVLERE KURDELA İŞİ VERİLİR BAGLAMA HAVYA İLE YAKMA İPLİ BAGLAMA HER TÜRLÜ FİYONK 0533 316 15 82 ist avrupa yakası

    YanıtlaSil
  8. Merhaba, Kocaeli-Darıca'da oturuyorum. Bu işi yapmak istiyorum. Telefon numaram 05336165978. İrtibata geçerseniz sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. ordu da yaşıyorum işe ihtiyacım varr annem ve babamla kurdela işi yapmak istiyorum.teşekkürler.05358347203 ceyhun_deniz52@hotmail.com

    YanıtlaSil