Sayfalar

Evlere Kurdele İşi Verenler

Evlere kurdele işi verenlerle alakalı yazı çok tutmuş talep çok fazla olmuştur.

Şu an evinden kurdele, incik boncuk, nakış, dantel, örgü, işi bekleyen ve bu işi hakkıyla yapan yüzlerce kadın vardır.

Ayrıca evden nikah şekeri paketleme süs eşyaları makröme ve değişik el sanatları dalarında evinde çalışmak isteyen yüzlerce kişi vardır.

Eğer sizde evlere iş veriyorsanız veya okuyanlardan evinde iş yapmak isteyen varsa yorum kısmından ekleyin 2 tarafı birbirine buluşturalım.

ESKİŞEHİR KURDELE NAKIŞI

3 yorum:

  1. ben ordu da yaşıyorum evde kurdela nikah şekeri benzeri işler yapmak istiyorum yardımcı olurmusunuz işe ihtiyacım var.05358347203

    YanıtlaSil
  2. ben istanbuldayım.evde nikah şekeri işi yapmak istiyorum.grubum var ulaşırsanız.sevinirim.
    alaturka_80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil